21 Temmuz 2015 Salı

Bir Mezarlık Dolusu Hayal Çıkar İçimden



Ömrümün yarısını hayal kurarak geçirdim, kalan yarısını da da o hayalleri gerçeğe dönüştürerek geçirecektim ama olmadı. Hayaldeki hesap, gerçeğe uymadı. 

Daha küçükken başladım hayal kurmaya, tabii o zaman kurduğum hayaller oldukça fantastikti. Taso oynamayı beceremezken, Dünya'da ki bütün tasoları elde edip, taso krallığı kurmak istiyordum. Taso Kraliçesi olcaktım ve Misty gibi görünecektim. Sarı croptop tshirtüm ve askılı kısa şortumla halkımı selamlayacak, pokemonlarımla mutlu bir hayat sürecektim. Olmadı. Tüm haftalığımı cipslere yatırmama rağmen, elimde ki taso sayısı on taneyi geçmedi. Tasocu mahallesinde ki piç kuruları ya dövüp elimden tasoları aldı, ya da sırıtarak girdiğim oyunları ağlayarak bitirdim. Sonra da bu taso modası geçti zaten, duyarlı ve bir takım bilgili insanlar bizi geleceğin kumarbazları ilan etti, gazetelerde Pikachu'nun sırıtarak poz verdiği yuvarlak plastiğin altına ''BUGÜNÜN TASOSU, YARININ TASASI!'' diye başlık attılar. Yine de elimizde tasomuz, cebimizde hayallerimizle bugünün çocuklarından çok daha masumduk bence...


Sonra manken olacaktım... Bilemedin oyuncu...

Ama ben ola ola aşık oldum ve tüm emeklerimin tek tek çöpe gidişini izledim. ''Bak en azından beyaz atı ya da beyaz arabası olmasa da beyaz ciğerleri olan bir adam buldum!'' derken, o adamın da ciğerinin beş para etmediğini anladım.

Sonra bir de baktım ki kendime...

Üniversite mezunu, asgari ücretle çalışan, egoist patronunun tatlı küçük gıcıklıklarına katlanmaya çalışan 25 yaşında bir kız olmuşum. 

6 yorum:

  1. Taso kraliçesi ben de olacaktım ama tasolarımı çalan benden 2 yaş büyük bir abiye sahip olunca kraliçeyi geç o krallığa hizmetçi bile olamadım -_-
    Blogda yeni misin yoksa önceden de vardın da yeni bir yere mi geçtin bilmiyorum ama yine de hoşgeldin demek istedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından abinin tasoları ile bir krallık kurulabilirdi ve sende şirin bir prenses olurdun.:) Hoşbuldum, teşekkür ederim.:)

      Sil
  2. Benimde bu tür taso hayallerim vardı küçükken, ama olmayınca olmuyor :D o zamanlar çocukluk aklıydı, şimdi aklımız başındayken olabilecek hayaller kurup gerçekleştirebiliriz :) Bu arada blogunu sevdim, her ne kadar merhaba dünya dememiş olsanda :D izleyiciler bölümünden seni takibe aldım. Sende beni izleyicilerden takip edersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, burayı sevmene sevindim. Takip ettim.:)

      Sil
  3. Size taso çıkmamasının sebebi ben miyim acaba? Ben ne zaman cips alsam içinden hep bir şeyler çıkıyor kendime göre taktikler geliştirmiştim hatta bloguma yazmıştım onları bir de :D Takipteyim artık uğrarım sık sık buraya iznin olursa :)

    YanıtlaSil
  4. Herkes herkes gibi benzer yaşamlar yaşıyor galiba, ama en azından asgari ücretle de olsa bir işin var buda bir şanstır. Taso olayı tasa olayıdır her zaman :)

    YanıtlaSil