23 Temmuz 2015 Perşembe

''Kadınları anlamıyorum, dünya kötü, insanlar pislik ve sen çok vicdansızsın''



- Hazır mısın acaba bu kez ayrılığa?
- Ne gibi?
- Bilmem mesela tam orgazm olurken bacağına giren kramp gibi, yokluğuna alıştığın insanı saçma sapan bir şarkıda hatırlayıp hüzünlenmek gibi, o unuttuğun kokunun bir an da burnunla buluşup, seni geçmişe götürmesi gibi...

Güldüm ve; ''hazır olmayını siksinler!'' dedim. O çapkın, güvenilmez, şiddet ayısı adamlardan daha kötü olan bir şey varsa, o da ''benim gibisini bulamazsın!'' kazmalarıdır. Üstelik ne acıdır ki, bunu içtenlikle söylerler, yüzlerinde tuhaf bir hüzün, gözlerinde sizi hipnotize edecek kadar büyük bir masumluk vardır çoğu zaman. Kıramazsın da bu adamları öyle kolay kolay, ''arama ulan arama sevmiyorum seni!'' demeye bir türlü dilin varmaz. Resmen daha önce tosur tosur karşında osuran adam, camdan bir gül olup çıkıvermiştir karşına.

Ve içimizde ki duygusal kadın, dışımızda gürleyen Tahsin Abi'yi susturup, öylece teslim olur kaderine. Bak bi etrafına... Niye ayrılmadın sorusuna ''Çok seviyo, yapamadım!'' cevabı verecek yüzlerce kadın görebilirsin. 

Ama o kadın illa ki bir gün ''kafama sıçayım!'' diye basar çığlığı. Çünkü bu adamlar erkek olduklarını hatırladıkları anda, seni nasıl kazandığını, dün kapında nasıl köpek gibi yalvardığını unutur. Hele böyle çevresinde;

-Aslanım goçum içççççç!
-Abi karı milletine fazla yüz vermeye gelmez.
-Yalnız o kafedeki garson kızın götü gördün mü?

muhabbetine giren herifler varsa, geçmiş olsun, aşığı kaybettik. Sen de vicdanının sana oynadığı oyunla kaldın... Ölümüne mutsuzluk, ölümüne pişmanlık!

ULK (Uzun lafın kısası) : O kadınlardan biri olmaktan korkuyorum.

Sen söyle şimdi...
Hazır mıyım ayrılığa?


2 yorum:

  1. http://uydurukgunluk.blogspot.com.tr/ şu blog sizin mi?

    YanıtlaSil
  2. Bana kalırsa evet, ayrılık kelimesi ve onla ilgili düşünceler başladığı andan itibaren bu iş bence evet oluyor ama bu bence evet yani :)

    YanıtlaSil